loading...
دانلود نرم افزار مذهبی موبایل و کامپیوتر
دکتر هادی بازدید : 3237 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

10 نرم افزار ویژه مذهبی برای گوشی های همراه و رایانه

1- 5000 صوت طبقه بندی شده در یک پلیر مذهبی 





ویژگی ها و امکانات نرم افزار:

1-مخزن عظیم صوتی:
یک مخزن عظیم صوتی با 5000 صوت طبقه بندی شده که قابلیت به روز رسانی نیز پشتیبانی می کند .صوت ها در 8 فصل مختلف طبقه بندی شده اند.1-قرآن 2-ادعیه 3- ولایت 4-سخنرانی 5-مشاوره 6-مداحی 7- مولودی 8-سایر

2-انعطاف پذیری بالا:
این پلیر انطاف پذیری بالایی دارذ و با توجه به نیاز کاربر به شکل ها و اندازه های مختلف قابل تغییر است .همچنین نرم افزار به صورت دو حالته درست شده و قابلیت پخش صوت به صورت عادی یا آنلاین را دارد . اگر صوت در مخزن صوتی موجود باشد حالت اول فعال میشود و اگر نباشد حالت دوم فعال میشود. در صورتی که صوت را دانلود کنید صوت به صورت خودکار در نرم افزار ذخیره شده و حالت اول فعال میشود.ضمن اینکه نرم افزار از قسمت های جداگانه ای تشکیل شده که هر کدام می تواند در حکم یک نرم افزار مستقل عمل کند و در صورت نیاز به صورت یک نرم افزار به هم پیوسته در می آید.

بقیه در ادامه مطلب ...

3-پلیر ساز:
شاید بارها خواسته باشید تعدادی صوت را به صورت آلبوم اختصاصی و یک جا داشته باشید و یا آن را در سایت و وبلاگ خود قرار بدهید و یا به دوستان خود هدیه کنید. با استفاده از پلیر ساز می توانید هر تعداد صوت دلخواه خود را به صورت یک پلیر اختصاصی درست کنید .برای این کار کافیست فقط صوت های خود را انتخاب کنید و دکمه ایجاد پلیر را بزنید .همچنین ار تنوع و زیبایی تم ها پلیر لذت ببرید.برای دیدن تم های جدید اینجا و برای دیدن نمونه های ساخته شده اینجا را کلیک کنید.ضمن اینکه از کارکرد آسان این امکانات واقعا متعجب خواهید شد. امکان ساخت یک پلیر زیبا فقط با سه کیلک1- انتخاب صوت 2- انتخاب تم-3- ایجاد پلیر

4-پلیرساز وبلاگ:
شاید بارها خواسته برای سایت و وبلاگ خود صوت آنلاین دلخواه بسازید ولی با مشکلاتی مواجه شده باشید .با این قابلیت با چند کلیک از بین 5000 صوت با بیش از 50 تم مختلف ، کد پلیر آنلاین ایجاد خواهد شد.

5-مدیریت دانلود:
برای راحتی استفاده از پلیر یک سیستم مدیریت دانلود قوی روی پلیر قرار گرفته است.قابلیت دانلود صوت ها به صورت تکی یا جمعی یا یک فصل و بخش خاص.قابلیت ذخیره صوت های دلخواه در لیست دانلود، قابلیت خروجی تکست برای برنامه های مدیریت دانلود ، امکان ذخیره صوت ها در نرم افزار یا خارج از آن و... از دیگر امکانات این بخش می باشد.

6-سیستم خبرنامه:
یکی از امکانات جالب این پلیر ، سیستم خبرنامه است.با این امکان اخرین اخبار اطلاعات و نرم افزار های سایت برای شما ارسال خواهد شد. .ضمن اینکه هر هفته شنبه هفته نامه عطر ریحان در سیستم شما قابل مشاهده خواهد بود.

7-تنوع امکانات :
برای هر صوت امکانات زیادی پیش رو دارید امکان دانلود،پخش آنلاین،دیدن آدرس و پست صوت در سایت(مشاهده کامل اطلاعات صوت)، کپی در سیستم یا تلفن همراه قرار دادن در لیست محبوب ها ، تبدیل به پلیر آنلاین برای وبلاگ و...

8-لیست محبوب ها:
با استفاده از این امکان می توانید در هر فصل یک لیست محبوب ایجاد کنید.کنار هر صوت یک ایکون قلب وجود داره که با زدن آن، صوت شما در لیست محبوب ها قرار میگیرد . ضمن اینکه امکان ویرایش و حذف این لیست نیز وجود دارد و می توانید بعد از مدتی صوتی را از لیست حذف یا اضافه کنید یا به طور کامل کل لیست را حذف کنید .همچنن امکان ساخت لیست پخش در پلیر نیز وجود دارد و می توانید هر تعداد صوت را در لیست پخش خود قرار بدهید. برای این کار کافیست ایکون ستاره کنار هر صوت را بزنید.

9-جستجوگر قوی:
شاید فکر کنید کار کردن و مدیریت 5000 صوت کمی سخت باشد، ولی به جز طبقه بندی دقیق و منظم یک جستجو گر قوی در تمام قسمت های پلیر قرار داده شده تا به راحتی بتوانید صوت های دلخواه خود را پیدا کنید.

10-به روز رسانی:
 پلیر قابلیت به روز رسانی را نیز دارد و به امید خدا در فواصل زمانی مشخص فایل های صوتی که بعداً در سایت قرار میگیرند به صورت یه فایل اپدیت برای دانلود قرار داده خواهد شد و هر سری بر تعداد صوت های پلیر افزوده خواهد شد. ضمن اینکه پلیر قابلیت اضافه کردن تم های مختلف در تمام قسمت ها را نیز دارد . 

** برای دانلود اینجا را کلیک کنید.


2- نرم افزار پخش آنلاین نواهای مذهبی 

نرم‌ افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن می­ توانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و … را در اختیار داشته باشید و آنها را به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود آنها، گوش دهید و لذت ببرید.فقط کافی است نرم‌افزار را باز کنید تا تمام کارها به صورت خودکار انجام شود.


قابلیت های ویژه نرم افزار پخش انلاین نوا

سرعت بالا

در این نرم‌افزار دانلودری طراحی و نصب شده که شما با بیشترین سرعت می­توانید مداحی‌ها را به صورتstreaming گوش دهید و برروی کامپیوتر خود بیاورید. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن اینترنت ۲۵۶k ADSL می­باشد که مداحی‌ها تقریبا بدون وقفه اجرا می­شوند

جمع آوری مداحی‌های اینترنت

این نرم‌افزار به گونه‌ای تعبیه شده که گروهی مجرب با شناخت فضای وب گلچینی از مداحی‌ها، سخنرانی‌ها و … را برای شما فراهم می­نمایند و شما تنها با باز کردن نرم‌افزار می­توانید تمام آنها را در کامپیوترتان داشته باشید.

پخش ترتیبی

یکی از ویژگیهای ممتاز نرم‌افزار پخش ترتیبی آن می‌باشد­. شما می­توانید هر مداحی را که خواستید تنها با یک کلیک به لیست پخش اضافه کنید و سپس نرم‌افزار به صورت خودکار شروع به پخش آنها با در نظر گرفتن پهنای باند مصرفی می­کند. نرم‌افزار به گونه‌ای هوشمندانه مداحی‌ها را دانلود می­کند که خللی در پهنای باند شما ایجاد نشود.

مدیریت پهنای باند

این نرم‌افزار از قابلیت Multi Threading استفاده می­کند. یعنی شما می­توانید همزمان که یک مداحی را دانلود می­کنید مداحی‌های دیگر را نیز به صورت موازی دانلود نمایید. سیستم هوشمندی که در این نرم‌افزار قرار داده شده به گونه‌ای عمل می­کند که بر روی عملکرد کامپیوتر شما تأثیر فراوانی نگذارد و یا پهنای باند شما را مختل نکند.

دسته بندی و ذخیره سازی

شما می­توانید هر مداحی و یا سخنرانی را که خواستید، در دسته­هایی که خودتان ساخته‌اید قرار دهید و سپس آنها را گوش دهید، مانند bookmark کردن. همچنین هر مداحی را بعد از دانلود کامل آن می­توانید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

جداسازی و فیلترکردن مداحی‌ها

در این نرم‌افزار شما می­توانید مداحی‌ها را بر اساس مشخصات آنها برای مثال مناسبتها، نام مداح، نوع مداحی و… فیلتر و جداسازی کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مداحی یا سخنرانی را بر اساس فایل‌های آرشیو شده، جدیدترین مداحی‌های اینترنت و یا گروهبندی‌های شخصی‌تان، مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار برای ویندوز ۷ (۱۱٫۷۸ MB )

دانلود نرم افزار برای ویندوز اکس پی (۱۱٫۷۸ MB)


3- نرم افزار قرآن كريم به همراه صوت 6 قاري بزرگ 


قران مجید با صدای 6 قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به 15 زبان دنیا از جمله زبان های: انگلیسی,ترکی,ژاپنی,لهستانی,فرانسه,اسپانیایی و.... را مي توانيد بر روي گوشي اندرويدي خود نصب كنيد.

اين نرم افزار دارای جستجوی بسیار پیشرفته هم هست که به راحتی با وارد کردن قسمتی از یک آیه؛ سوره و صفحه آن را نشان می دهد. همچنين نرم افزار دارای چند خط عربی و قابلیت تعویض تم به همراه امکانات دیگر است.

براي دانلود نرم افزار قرآن کریم مخصوص اندروید اينجا را كليك كنيد.



4- نرم افزار کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه


نرم افزارZekrدر بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه ی افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد.

این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته و بسیاری از مشکلات و باگ های آن در این ورژن برطرف شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزارZekr:

- امکان نشانه گذاری و تغییر رنگ منو ها

- امکان تلاوت قرآن در هر دو صورت آفلاین و آنلاین

- امکان جست وجوی پیشرفته در آیات و ذکرها

- امکان زوم کردن بر روی متن قرآن و آیه به صورت جداگانه یا هر دو

- بهبود و پیشرفت هارمونیک آیکون ها

- پشتیبانی از 24 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- تغییر سایز آیکون های برنامه از 13 پیکسل به 16 پیکسل

- تغییر نکردن سایز فونت نام سوره با تغییر سایز فونت

- تلاوت قرآن با صوتی بسیار دلنشین

- توانایی تفسیر و ترجمه ی قرآن

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...


حجم فایل: 8.12 مگابایت

برای دانلـود نرم افـزار ذکر برای ویندوز رایانه اینجـا را کلیـک کنـید


براي اجرا نياز به نصب نرم افزار Java-runtime-6.3-Windowns داريد



5- نرم افزار قرآن نور برای گوشی های جاوا

در این نرم افزار که برای جاوا طراحی شده است امکاناتی چون جستجو در قرآن، ترجمه و تفسیر، علامت گذاری متن و.. گنجانده شده است. 

قرآن نور با گوشی های لمسی هماهنگی دارد و اکثر گوشی های جاوا را پشتیبانی می کند.


این نرم افزار توسط مرکز تحقیقات علوم اسلامی تولید و منتشر شده است.



6- Muslim Pro نرم افزار قرآنی با امکانات بسیار


Muslim Pro: Azan, Quran, Qiblaنرم افزاری است که با آن در هر مکانی به خصوص در ایام نوروز خواهید توانست از زمان دقیق اذان و مکانی که هستید اطلاع یابید و با قطب نمای موجود در این نرم افزار قبله را مشخص وحتی آیات قرآنی را به راحتی در گوشی اندرویدی خود تلاوت یا به صوت آن گوش دهید.توجه کنید که قطب نما بروی شهر مکه تمرکز کرده وبا عکس مکه مکرمه قبله را نشان می دهد.



برای دانلود این نرم افزاربرای اندروید اینجا را کلیک نمایید.





7- نرم افزار قبله نما برای گوشی های آیفون

مطمئناً برای همه مسلمانان این اتفاق افتاده و یا خواهد افتاد که در مکانی دور از خانه خود به دنبال جهت قبله برای اقامه نماز بوده ایم و برای پیدا کردن مسیر آن از راه و روش های مختلفی استفاده کرده ایم. اما اینبار با داشتن نرم افزار نمایش قبله بر روی گوشی خود دیگر برای پیدا کردن مسیر خانه خدا احتیاج نیست از کسی بپرسید، موقعیت خورشید را محاسبه کنید، به دنبال سمت جنوب و یا مسجد بگردید. 



با همراه داشتن نرم افزار نمایش قبله "قبله نما”در هر کجای دنیا فقط کافیست دکمه ای را بفشارید تا جهت صحیح کعبه با استفاه از سخت افزار 
GPS و Compass گوشی به شما نمایش داده شود.

توجه داشته باشید که اجسام مغناطیسی همانند کامپیوتر، بلندگوها و… باعث تداخل در قطب نما می شوند پس در هنگام استفاده از آن از اینگونه وسائل دوری کنید.

بـــراي دانـــلود قبله نما مخصوص آیفون ايـــنجا را كـــليك كـــنيد.

iOS 3.0 or later

Apple: iPhone 3GS, iPhone 4, and iPad


8- نرم افزار زیارت عاشورا مخصوص گوشی های همراه 


دانلود زیارت عاشورا برای گوشی های اندروید:

این برنامه حاوی زیارت نامه عاشورا با ترجمه به همراه پخش صوتی زیارت و گالری تصاویری از حرم مطهر است. همچنین از دیگر امکانات این برنامه می توان به قابلیت تغییر فونت و زمینه، امکان ارسال قسمتی از متن به وسیله پیامک به مخاطب دلخواه ، متن فهرست بندی شده ، قابلیت جستجو در کل متن و …اشاره کرد.



دانلود زیارت عاشورا برای گوشی های جاوا:

این برنامه متن کامل زیارت عاشورا برای گوشی های موبایل است. فرمت این برنامه جاوا و پسوند فایل نصبیJar می باشد و می توانید آن را بر روی کلیه گوشی های جاوا و سیمبین نصب کنید. برای مرور دعا هم می توانید از کلیدهای جهت نما و هم از کلیدهای ۲ و ۴ و ۶ و ۸ استفاده کنید.

برنامه کمی سنگین است و اجرای اولیه آن ممکن است کمی طول بکشد. محیط برنامه و متن دعا و خط دعابسیار زیبا طراحی شده است./ط


برای دانلود نرم افزار اندروید اینجا را کلیک کنید.


برای دانلود نرم افزار جاوا اینجا را کلیک کنید.


9- نسخه تلفن همراه کتاب نهج البلاغه

نهج البلاغه به حق کتابی است که عظمت آن را فقط می توان از کلام اهل دل و بصیرت پرسید. این کتاب تا کنون چشم و دیدگان بسیاری از انسان های مسلمان و غیره مسلمان را به خود خیره کرده است . 

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.



10- منتخب ادعیه امام زمان (عج) برای گوشی های اندروید

این برنامه شامل دعای عهد، زیارت آل یاسین، دعای فرج، دعای سلامتی امام زمان (عج) و صلوات ضراب اصفهانی می باشد. شما با مراجعه به هر ادعیه، متن عربی همراه با اعراب کامل و همچنین ترجمه کاملا فارسی دسترسی پیدا می کنید. ویژگی خوب این برنامه، داشتن صوت با صدای دلنشین استاد موسوی برای ادعیه ها می باشد. ضمناً امکان بزرگنمایی متن ادعیه ها وجود دارد.

قابل اجرا بر روی اندروید 2 به بالا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود نرم افزار مذهبی موبایل و کامپیوتر،قران شناسی،خداشناسی،مذهبی،دینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2230
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 7,872
  • بازدید سال : 42,231
  • بازدید کلی : 1,939,152